Zer moduz joan da asteburua? Primerako eguraldia izan dugu eta aprobetxatuko zenuten, ezta?
Ea hemen astelehenean egin beharreko lanak:
EUSKARA ETA TXANELA
MAIATZAK 4, astelehena
- Irakurri Txanelako 26. orrialdea eta beheko galderak erantzun Drive bidez eta ezin duenak koadernoan, arreta jarri grafikoan. Azken galderan, Euskal Herria hartuko dugu kontuan eta horrez gain azaldu arrazoiak.
MATEMATIKA:
MAIATZAK 4 , astelehena
- Liburuko 125. orrialdeko 7. problema egin. Kalkulagailua erabiltzeko jartzen du, baina zuek ez erabili.
GAZTELANIA
4 de MAYO, lunes
Páginas 27 y 28 del libro: lee el texto “una brillante idea” y responde las preguntas. Después, escribe, en Drive o si no puedes, en el cuaderno amarillo, en forma de guión la conversación que tienen entre Pancho y Risueña.
Páginas 27-28
ENGLISH:
Páginas 27-28
ENGLISH:
Monday, May 4
Hello everyone,
Digital Class Book P. 56
*Watch Mrs Bell’s favour animal story again
*1. Ariketa: Listen and say which picture. Then read and choose the correct answers.
*2. Ariketa: Look, listen and repeat. Play a guessing game. (Voluntary)
*Play video game
*Key grammar:
Animali bakar bati buruz ari bagara (singularrean): Is it colourful, lively, dangerous, furry, noisy? Baiezko erantzuna
Yes, it is / Ezezko erantzuna No, it isn’t.
Bi animali edo gehiagotaz ari bagara (pluralean): Are they colourful,funny, dangerous, lively, noisy? Baiezko erantzuna Yes, they are/ Ezezko erantzuna No, they aren’t.
Digital Activity Book P. 49
*1. Ariketa. Read, look and write the animals.
*2. Ariketa. Look, read and circle. Answer Yes, it is / Yes, they are or No, it isn’t/ No, they aren’t.
amaia pero que libro eske tenemos muchos
ErantzunEzabatu