2020(e)ko ekainaren 2(a), asteartea

Kaixo hemen gatoz asteazkenerako lan proposamenarekin. Primeran ari zarete!




EKAINAK 3, ASTEAZKENA

ENGLISH : Irakasleak BIDEO DEIAK egingo ditu.

TXANELA:

  • Irakurgaiak liburuko 70.-73. orrialdera irakurri eta galderak erantzun.
  • Irakurgaiaren galderak: Irakurgaia irakurri ondoren DRIVEn edo
  • koadernoan erantzun mesedez.

  • Zure ustez, zeri buruzkoa izango da ipuina?
  • Nolako harremana izango dute haizeek eta Eguzki amandreak?
  • Zuretzat, haize mota guztiak berdinak al dira? Zenbat haize mota ezagutzen dituzu?
  • Ipar haizea nolakoa da?
  • Zergatik uste duzu hego haizeari zoro haizea ere esaten zaiola?


11 iruzkin:

  1. Eskerrik asko hain etxeko lan gutxi bidaltzeagatik.

    ErantzunEzabatu
  2. https://forms.gle/Y7MvAqXnR7rBShth9

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Uxune naiz, bai eskerrik asko etxeko lan gutxi gartzea gatik.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Maren naiz, Eskerrikasko etxeko lan gutxi bidaltzea gatik.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Idurre naiz, gaur nere baserrian nago eta naturako fenomenoak izan ditugu: haizea, trumoia eta euria izan dugu argia eta guzti joan zaigu oseake pentxa. agurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ErantzunEzabatu
  6. Eta berriro Idurre naiz eskerrik asko etxeko oso lan gutxi bidaltzeagati eta gainera asko gustatu zait

    ErantzunEzabatu
  7. KAIXO UXUE NAIZ:
    ZE ETXEKO LAN GUTXI ESKERRIK ASKO

    ErantzunEzabatu
  8. KAIXO UXUE NAIZ:
    ZUEK GARRI DITUZUEN GALDERAK ERANTZUN BEHAR DIRA??????

    ErantzunEzabatu

IZARREN HAUTSA

Oraingo honetan zuengana gatoz gure gai berriaren aurkezpenarekin: "izarren hautsa" hain zuzen ere. Gai honekin lotutako eske...