2020(e)ko ekainaren 8(a), astelehena



Kaixo!!!

Hemen dituzue gaurko lan proposamenak:

EKAINAK 9, ASTEARTEA

MATEMATIKA:

  • Lan koadernoko 76. eta 77. orrialdeak egin.
  • Liburuko 174. orrialdea.

TXANELA:

  • Jarraian ikusiko duzun bideoa arnas aparatuari buruzkoa da.ENTZUN ETA IKUSI ARRETAZ BIDEOA:






  • Orain, koaderno gorrian saia zaitez, honako marrazki hau egiten txukun-txukun:





  • Txanelako 18. orrialdeko esperimentua ea animatzen zareten egiten!!! Animatuz gero, argazkia bidali!


5 iruzkin:

  1. eskerrik asko hain etxeko lan gutxi jartzeagatik ANIMO!!!

    ErantzunEzabatu
  2. nik esperimentua egiteko ez dut material guztia baina kalera joatean erosiko dut.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo, nik ez daukat plastikozko botila.

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo ze etxko lan gutxi eskerik asko

    ErantzunEzabatu
  5. eta ze gutxi nik oraintxe bertan egin titut

    ErantzunEzabatu

IZARREN HAUTSA

Oraingo honetan zuengana gatoz gure gai berriaren aurkezpenarekin: "izarren hautsa" hain zuzen ere. Gai honekin lotutako eske...