2020(e)ko apirilaren 26(a), igandea

Kaixo!!!

Zer moduz zaudete? Atzo aukera izan zenuten kalera irteteko... Zer moduz joan zen?

Beno, astea hasi dugu eta hauek dira astelehen honetan egin beharrekoak! Zaindu zaitezte.


GAZTELANIA: 


LUNES (27 de abril) 


CUADERNO DE ACTIVIDADES: Páginas 18 y 19.


DICTADO: Preparar el dictado. En la página 15 del libro encontraréis el documento número 6 “La dama de la luna”. Vamos a preparar el fragmento de la historia desde la línea 7 hasta la 11, ambas incluidas.
Lo copiaremos en el cuaderno amarillo, ¡respetando el diálogo, los signos y la estructura! ¡Igual que en el texto! Luego, pinta
de un color los guiones, de otro color los signos de admiración y de otro color las interrogaciones


Además, recordad las mayúsculas.

¡Trabajarlo bien el fin de semana porque el lunes lo haremos!

INGURUNE   ETA EUSKARA  




TESTU BAT IDAZTEAN KONTUAN HARTU BEHARREKOA:
Aurkezpena: Lehenengo data, lanaren izenburua eta marjinak kontutan izan koadernoan idazterakoan.

Egitura: Gaztelanian bezala kontutan  testuen egitura antolatzeko erabili paragrafoak. 
Testu antolatzaileak: testu bat idazteko, gogoratu antolatzaile ezberdinak erabiltzearekin esaterako, behin batean, hasteko,ondoren,
gero, jarraian, bitartean, alde batetik, bestetik, gainera,
azkenik, beranduago, 
Arrazoiak emateko: idatzi batean arrazoiak emateko gogoratu -lako erabiltzen dugula. E.b.
Zergatik etorri zara berandu? Autobusa galdu dudalako.
Ortografia arauak: 
  • Hizki larriz beti: Idatzi hasieran, puntuaren ondoren, izen berezi guztiak,adibidez: ello, Hernani, Afrika, Santa Barbara, “Pingu”
  • “H” arauak: -  Bokalez hasten diren zenbakiak , ehun izan ezik
                               - Erakusle guztiak: hau, hori, hura, hemen, han,
handik, honek, hark, haiek…
  •  Hitz bateab bi bokal elkartzen direnean “H” eraman dezake. Begiratu hiztegian ( internetean)
Puntuazioa: 
  •  Puntua: esaldi baten ondoren beti puntua jarri( saiatu esaldi luzeegirik ez egiten,    erabili puntua horretarako)
  •  Koma: -  Hainbat hitz zerrendatzean erabili: Gaur sagarrak, udareak, platanoak, ogia eta makarroiak erosi ditut..   
  •  Esaldi batean “baina” aurretik jartzen da: Kalera joan nahi  dut, baina ezinezkoa da.
  • Bi komen artean: berriz, aldiz,ordea,... Adibidez: atzo mendira joan nintzen, gaur, aldiz, parkera joango naiz.



EUSKARA-INGURUNE
Bilatu informazioa Tibet eta Nepal inguruan eta Himalayan ibilitako euskaldunei buruz. Ahal duzuenek, Driven idatzi informazioa eta besteak koaderno gorrian.
Aurreko astean mendiei buruz irakurritako eta aurkitutako informazioarekin grafiko bat egingo dugu. Bertan, Txinako beste 3 mendi altuenak eta Euskal Herrikoak aukeratu eta grafikoa egin koadernoan.  Laguntza gisa, begiratu dezakezue matematikako 78. orrialdeko grafikoa.

 ENGLISH


Monday, April 27

BASQUE:

Hello everyone, 

Hemen ingeleseko etxeko lanak eta hemen BIDEOAREN ESTEKA AZALPENAREKN. 

Digital Class Book P. 52

*1. Ariketa: Bideoa ikusi eta galderak erantzun ahoz. 
*2. Ariketa: Begiratu irudiak. Irakurri irudian dauden hitzak. Irakurri informazioa duten kutxak. Galderak erantzun
*Hitz gakoak: hair (iletsua), humps (gameluen tontorrak), hungry (goseti), leaves (hostoak), park keeper (parke-zaindaria)
*Bideo jolasean jolastu


Digital Activity Book P.47

*1. Ariketa. Irakurri kutxa horiaren hitzak (Hitz zailak. Feathers (lumak), wings (hegoak)). Irakurri Leenak esaten duena eta irudiak baliatuz hutsuneak bete dagokien hitzekin).

SPANISH:

Hello everyone, 
Aquí os mando los deberes de inglés y el enlace de un VÍDEO EXPLICATIVO: 
Digital Class Book P. 52

*1. Ejercicio:  Ver el vídeo y responder las preguntas oralmente.
*2. Ariketa: Mirar las fotos. Leer las palabras de las imágenes. Leer las cajas de infomración. Responer las preguntas. 
*Palabras clave: hair (peludo/a), humps (jorobas), hungry (hambriento/a), leaves (hojas), park keeper (guarda del parque)
*Jugar al videojuego. 


Digital Activity Book P.47

*1. Ejercicio. Leer las palabras de la caja amarilla (palabras difíciles: feathers (lumak), wings (alas)). Leer lo que dice Leena y haciendo uso de las imágenes escribir la palabra correcta.

MATEMATIKA


Aurrez bidalitako matematikako gustokoen duzun jolasean jolastu eta ez ahaztu 8ko taula errepasatzea.

1 iruzkin:

  1. Kaixo Amaia, zer moduz??
    Txanelako 15 or. ez daukagu eskura. Blinklearning ere begiratu dugu , baina aipatu duzun textua ez dugu aurkitu. Bidaliko baliguzu eskertuko genizuke. Mila esker

    ErantzunEzabatu

IZARREN HAUTSA

Oraingo honetan zuengana gatoz gure gai berriaren aurkezpenarekin: "izarren hautsa" hain zuzen ere. Gai honekin lotutako eske...