Zer moduz zaudete? Atzo aukera izan zenuten kalera irteteko... Zer moduz joan zen?
Beno, astea hasi dugu eta hauek dira astelehen honetan egin beharrekoak! Zaindu zaitezte.
GAZTELANIA:
LUNES (27 de abril)
CUADERNO DE ACTIVIDADES: Páginas 18 y 19.
DICTADO: Preparar el dictado. En la página 15 del libro encontraréis el documento número 6 “La dama de la luna”. Vamos a preparar el fragmento de la historia desde la línea 7 hasta la 11, ambas incluidas.
Lo copiaremos en el cuaderno amarillo, ¡respetando el diálogo, los signos y la estructura! ¡Igual que en el texto! Luego, pinta
de un color los guiones, de otro color los signos de admiración y de otro color las interrogaciones.
Lo copiaremos en el cuaderno amarillo, ¡respetando el diálogo, los signos y la estructura! ¡Igual que en el texto! Luego, pinta
de un color los guiones, de otro color los signos de admiración y de otro color las interrogaciones.
Además, recordad las mayúsculas.
¡Trabajarlo bien el fin de semana porque el lunes lo haremos!
INGURUNE ETA EUSKARA
EUSKARA-INGURUNE
Bilatu informazioa Tibet eta Nepal inguruan eta Himalayan ibilitako euskaldunei buruz. Ahal duzuenek, Driven idatzi informazioa eta besteak koaderno gorrian.
Aurreko astean mendiei buruz irakurritako eta aurkitutako informazioarekin grafiko bat egingo dugu. Bertan, Txinako beste 3 mendi altuenak eta Euskal Herrikoak aukeratu eta grafikoa egin koadernoan. Laguntza gisa, begiratu dezakezue matematikako 78. orrialdeko grafikoa.
ENGLISH
Monday, April 27
BASQUE:
Hello everyone,
Hemen ingeleseko etxeko lanak eta hemen BIDEOAREN ESTEKA AZALPENAREKN.
Digital Class Book P. 52
*1. Ariketa: Bideoa ikusi eta galderak erantzun ahoz.
*2. Ariketa: Begiratu irudiak. Irakurri irudian dauden hitzak. Irakurri informazioa duten kutxak. Galderak erantzun
*Hitz gakoak: hair (iletsua), humps (gameluen tontorrak), hungry (goseti), leaves (hostoak), park keeper (parke-zaindaria)
*Bideo jolasean jolastu
Digital Activity Book P.47
*1. Ariketa. Irakurri kutxa horiaren hitzak (Hitz zailak. Feathers (lumak), wings (hegoak)). Irakurri Leenak esaten duena eta irudiak baliatuz hutsuneak bete dagokien hitzekin).
SPANISH:
Hello everyone,
Digital Class Book P. 52
*1. Ejercicio: Ver el vídeo y responder las preguntas oralmente.
*2. Ariketa: Mirar las fotos. Leer las palabras de las imágenes. Leer las cajas de infomración. Responer las preguntas.
*Palabras clave: hair (peludo/a), humps (jorobas), hungry (hambriento/a), leaves (hojas), park keeper (guarda del parque)
*Jugar al videojuego.
Digital Activity Book P.47
*1. Ejercicio. Leer las palabras de la caja amarilla (palabras difíciles: feathers (lumak), wings (alas)). Leer lo que dice Leena y haciendo uso de las imágenes escribir la palabra correcta.
MATEMATIKA
Aurrez bidalitako matematikako gustokoen duzun jolasean jolastu eta ez ahaztu 8ko taula errepasatzea.
Kaixo Amaia, zer moduz??
ErantzunEzabatuTxanelako 15 or. ez daukagu eskura. Blinklearning ere begiratu dugu , baina aipatu duzun textua ez dugu aurkitu. Bidaliko baliguzu eskertuko genizuke. Mila esker