2020(e)ko martxoaren 31(a), asteartea




GAZTELANIA:


MIÉRCOLES (1 de abril)

. DVD: ver el DVD que hemos compartido en el blog sobre el ciclo del papel. 



. CUADERNO DE ACTIVIDADES: vamos a hacer la página 12 del cuaderno de actividades. En dicha página, vamos a completar el gráfico “El ciclo de papel”. Para ello recordaremos todo lo que hemos aprendido los últimos días.



INGURUNE ETA EUSKARA



Gaur gai honetako kantarekin hasiko gara :”XANGAI XIAN XI”. Txanelan 15. orrialdean dago.

HEMEN ABESTIA!!!! Entzun, kantatu eta ea gustoko duzuen!




Ondoren, 20. orria  irakurri eta bertan ondorengo  galderak erantzun DRIVEN eta ezin bada koaderno gorrian,  IZENBURUA: HIZKUNTZAK

1.- Zein da Txinako hizkuntza ofiziala?
2.- Zein hizkuntza hitz egiten dira Euskal Herrian?
3.-Euskal Herriko herri guztietan berdin hitz egiten al da? 
4.- Euskararen zein euskalki ezagutzen dituzu? ( honen inguruan bila ezazu   informazioa)

 Liburuan berdez dagoen atala  utzi gelan egiteko.


ONDOREN BIDEO HAU IKUSI




MATEMATIKA
Gaur zuzenketak egingo ditugu!!! Hasi eta gaur ez badituzue bukatzen beste egun batean jarraitu.
Erantzunak ikusteko hemen klikatu: Erantzunak
Biderketak lantzeko jolas bat proposatuko dizuegu! Ea gustuko duzuen! Bertan sartzea lortzen ez baduzue, gurasoekin jolastu dadoekin edo kartekin proposatu genuen jolasean. https://www.arcademics.com/games/space-race

2 iruzkin:

  1. Kaixo Ainhitz naiz,
    matematikako liburutik jarri dituzuen zuzenketak ikusi ditut, eta orrialde batzuk ez ditutela eginda konturatu naiz.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Ane naiz, ni konturatu naiz ere orrialde batzuk nik ez ditudala eginak, ez ziguten esan horiek egiteko eta!

      Ezabatu

IZARREN HAUTSA

Oraingo honetan zuengana gatoz gure gai berriaren aurkezpenarekin: "izarren hautsa" hain zuzen ere. Gai honekin lotutako eske...